Direktlänk till inlägg 21 april 2009

Jaha det här är ju inge kul

Av Samuel - 21 april 2009 15:55

Varit hos sjukgymnasten idag och fått lite nyheter jag inte riktigt gillar. Kan vara så att en muskel i min axel är mer avsliten än de tidigare trott då rehabiliteringen inte går framåt trots att jag följer planen till punkt och pricka.

Om det är så behövs det en operation med läkningstid och efterföljande rehabilitering så då är det 10 veckor till av arbete.

Om det inte är så att muskeln är av går ändå läkningen så långsamt att det tar ungefär lika lång tid innan den läkt naturligt.


Farväl ide om att jag skulle kunna vara tillbaka i thaiboxing eller gym innan sommaren är över.

Funderar på om det egentligen är nån ide att fortsätta blogga när det ändå inte kommer några roliga nyheter genom den. Sen känner jag mej inte speciellt inspirerad att skriva artiklar om varken kost eller träning för någon annans del just nu.

Oavsett är jag ordinerad total vila av axeln och högern de nästa två veckorna. Så det är väl bara att börja praktisera. Uppenbarligen är den rehabträning jag redan gjort hämmande istället för uppbyggande.




 
 
Emma

Emma

23 april 2009 08:31

Hej älskling! Jag tycker absolut inte att du ska sluta skriva blogg. Bloggen ska ju återspegla ditt liv och det kan ju inte alltid vara uppåt. Kanske är det intressant för dig att gå tillbaka och läsa detta sen när du känner dig bättre. Sluta absolut inte! Om bara några få anteckningar kommer känslan i dina texter vara en annan. I promise my love.

http://www.emmaostlind.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Samuel - 19 maj 2009 09:02

Tills vidare. När träningen kan sätta igång igen sätter den också igång.   zzzzzzz ...

Av Samuel - 29 april 2009 15:52

zum zum zum capoeria mata um...

Av Samuel - 27 april 2009 13:20

      subject  Piratpartiet: Välkommen som aktivist    mailed-by  piratpartiet.se  Du är nu aktivist i piratrörelsen. Det innebär att du kommer att få meddelanden när något händer lokalt på din ort, så att du själv kan välja om du vill vara med på d...

Av Samuel - 25 april 2009 22:41

LördaG:28105 KCAL: 2850   Söndag:17 632 Kcal: 2200

Av Samuel - 24 april 2009 10:03

Så! Nu har jag precis avslutat boken "De hungriga åren" av William Leith. Undertitel: En matmissbrukares bekännelser. Om jag ska dra handligen kortfattat handlar det om journalisten WIlliams viktuppgång och hur han bestämmer sig för att gå ned 20 ki...

Presentation

Omröstning

Vad tränar du helst?
 Styrketräning (generell)
 Bodybuilding
 Traditionell Kampsport
 MMA (mixed martial arts)
 Vanlig boxning, thai eller kickboxing
 Spinning
 Kettlebells
 Crossfit
 Friidrott
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Golf
 Löpning
 Snabba promenader eller stavgång
 Simmning
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards