Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Samuel - 8 februari 2009 21:39

Ja idag var man bakis då. En kompis hade 30 årsfest ute på Tyresö. De bjöd på mat sen fanns det sprit, vin och annat i överflöd..Vilket jag utnyttjade..Det var grymt trevligt. Fick i mej skapligt mycket och käkade sjuka mängder chockladtårta och ostbågar (trots de menande blickarna från folk i närheten "Käkar han sånt? Trodde han var en såndär hälsomänniska?"


Idag hade jag trots baksmällan bestämt mej för att träna så jag gick som vanligt till Balance. Väl där stod Musse Hasselvall och höll upp dörren till mej. Jag tog chansen och snackad med honom medan vi bytte om och ärligt talat blev jag starstuck... Vilket var ganska oväntat. Men jag är trots allt ett jättefan av Rallarsving och det mesta annat han har gjort. Han har har varit en grymt stor inspiration för mej. Han var i alla fall jättetrevlig och pratade på tills min polare kom - som vanligt skrikande och en dramaqueen av rang "vafan gör du här! Du ska byta om med mej! Är du otrogen!!" Sen körde han på i sitt vanliga dryga sätt. Jag tyckte mest det var pinsamt.  Kände mej bakis och trött. Dessutom var det synd att jag inte hann snacka klart med Musse. Sa till polaren när vi gick att musse var en av mina stora idoler och en grym brottare...men då ville han såklart brotta ned honom så jag bestämde mej för att träna istället.. Ibland vet jag inte om jag gillar hans humor..:P


Passet gick i alla fall bra. Det såg ut såhär.


Flyes 3*8

Bröstpress maskin 3*8 

Armhävningar 3*20

Benpress 3*10

Benspark 3*10

Axelpress 3*8

Sittande Rodd 3*8

Bicepscurl - Tricepsdrag med rep 3*max

Rygglyft - Mage 3*max

Presentation

Omröstning

Vad tränar du helst?
 Styrketräning (generell)
 Bodybuilding
 Traditionell Kampsport
 MMA (mixed martial arts)
 Vanlig boxning, thai eller kickboxing
 Spinning
 Kettlebells
 Crossfit
 Friidrott
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Golf
 Löpning
 Snabba promenader eller stavgång
 Simmning
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards