Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Samuel - 11 februari 2009 22:07

Kollade lite olika forum och såg att sveriges bäste mma fighter också har en blogg! Hajjade till lite när jag såg att han skrev matdagbok varje dag... Tror han gillar kyckling!!


http://www.fightplay.tv/author/david/

Av Samuel - 11 februari 2009 11:26

Sådär nu ar jag helt lagligt (hrmmp) laddat ned dagens nöjen.

Av Samuel - 11 februari 2009 09:10

Jaha.. Då har jag åkt på nån förkylning deluxe med magproblem som bonus. Legat och frysigt och svettats rejält inatt. Vaknade med kläderna på, supervarm med en stark huvudvärk och kände mej uttorkad.


Det var mycket mer skoj att vara sjuk när man var mindre.


Då fick man en break från skolan. En snäll förälder ringde oftast och sjukanmälde. Nu får man sjukanmäla själv =P Sen förlorar man pengar för varje dag som går!


Sen var det det här med avkoppling. Min höjdpunkt med att vara sjuk brukade vara när nån vänlig själ gick till videohallen och hyrde en vhs och köpte godis. Sen kröp man ned i soffan med godis, film och en hund och kanske en katt i knäet.

Nu ser jag ju på film så ofta jag vill. Det blir inga turer till videhallen. IStället blir det att surfa in på piratebay. Ladda ned nån (dvd) rip och titta på datorn. Sen det här med godis! Godis är ju inte riktigt lika gott nu när man har saker som "härdat fett! "energibalans" och "fettbildande" på hjärnan.


Tycker det enda som blivit bättre är att numera finns det en go flickvän med i bilden som värmer mej när jag fryser! Nu hoppas jag på kycklingsoppa och lite kärlek...Precis som Charlie i 2 and a half men.




Presentation

Omröstning

Vad tränar du helst?
 Styrketräning (generell)
 Bodybuilding
 Traditionell Kampsport
 MMA (mixed martial arts)
 Vanlig boxning, thai eller kickboxing
 Spinning
 Kettlebells
 Crossfit
 Friidrott
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Golf
 Löpning
 Snabba promenader eller stavgång
 Simmning
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards