Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Samuel - 11 januari 2009 10:56

Dags att köra idag igen med Kristina från BK Örnen. Har inte tränat på hennes pass på mer än en månad så det blir kul då hon är en grym tränare. Ett riktigt litet energipaket.

Samtidigt hoppas jag att upplägget, kombinationerna etc har utvecklas. Annars finns det risk för att det blir långtråkigt.


Vi får se.


Uppdatering: Passet gick mindre bra. Men har mig själv att skylla. Vi stack till gymmet en timma innan för att ge en kompis lite nya övningar. Medan jag instruerad honom hann jag bli hungrig. Väl på boxningen kände jag mig kraftlös och det var inte min bästa prestation.  Men men, skam den som ger sig. Nu i veckan ska jag till stockholm kickboxing och känna efter lite. De har visst gratis träning i två veckor så lika bra att testa på deras upplägg.


Annars har det varit en bra dag. Fixade en sak idag som har legat som en sten över mitt hjärta. "betalade av" en  sjukt dryg person fast jag egentligen inte tyckte att jag behövde. Så det är lite av en bitterljuv känsla. Jag blev av med problemet men stampade lite på min självkänsla. Men oavsett så blir det bättre i längden.

Presentation

Omröstning

Vad tränar du helst?
 Styrketräning (generell)
 Bodybuilding
 Traditionell Kampsport
 MMA (mixed martial arts)
 Vanlig boxning, thai eller kickboxing
 Spinning
 Kettlebells
 Crossfit
 Friidrott
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Golf
 Löpning
 Snabba promenader eller stavgång
 Simmning
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards