Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Samuel - 23 januari 2009 10:47

Känns skönt att fredagen är här. Ska vila så mycket jag kan den här helgen då kroppen värker efter veckan som varit.


Ska snart till jobbet men först måste jag avsluta "nixon" och bestämma mig vilken bok jag ska låna idag. Har tidigare läst snabba cash och jag älskade den verkligen. Läste sedan uppföljare "aldrig fucka upp". Den var lite sämre men fortfarande läsvärd. Nu tänker jag ge mej på Dennis Lehane eller James Ellroy. Två av de förebilder Jens hade när han skrev böckerna och ofta blir jämnförd med. Frågan är bara vilken av dem jag ska börja med? Jag känner för att läsa nåt riktigt bra men det är svårt att välja. Hrmmmm


Slutar jobba ganska sent (2000) ikväll. Blir väl ingen superkul fredagskväll men blir nog mer skoj i morrn.



Presentation

Omröstning

Vad tränar du helst?
 Styrketräning (generell)
 Bodybuilding
 Traditionell Kampsport
 MMA (mixed martial arts)
 Vanlig boxning, thai eller kickboxing
 Spinning
 Kettlebells
 Crossfit
 Friidrott
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Golf
 Löpning
 Snabba promenader eller stavgång
 Simmning
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards