Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Samuel - 30 januari 2009 15:27

Sitter här på jobbet nu och har det jättetrist. Har gjort allt som förväntas av mej. Nu kan jag inte nämna mycket om mitt jobb för tystnadsplikt råder inom psykiatri / coaching och allt inom yrket.


Men i alla fall. Nu är jag ensam. har en dator, en kaffepanna och massa böcker och en jäkligt obekväm stol att umgås med. Har suttit och läst bodys forum men märker att jag blir lätt dum i huvet efter ett tag. Det blir för mycket muskler till och med för mej. (inte för att jag är stor och grov men för mycket muskler för att orka läsa om). Funderade ett tag på att kolla runt i lite olika bloggar här på blogga gratis men gav upp. Det är väl det som är grejjen. Alla har en egen blogg de måste uppdatera och har inte tid att läsa andras bloggar (förutom nån given favorit).


En bra sak i alla fall. jag har knappt tröstätit nåt ännu! Annars brukar det vara standard när jag har tråkigt. Inte den här gången, nej nej..Ska hålla ut. Ska ändå laga mat med en snubbe vid 18 så kan lika gärna vänta med att slänga i mig onödigheter.


Nej nu ska jag tråka vidare. puss


Av Samuel - 30 januari 2009 15:23

För alla (som jag) har spelat nintendos klassiker Punch out när ni var yngre. Här har ni det igen. GSP style!!!  = fett najs

Presentation

Omröstning

Vad tränar du helst?
 Styrketräning (generell)
 Bodybuilding
 Traditionell Kampsport
 MMA (mixed martial arts)
 Vanlig boxning, thai eller kickboxing
 Spinning
 Kettlebells
 Crossfit
 Friidrott
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Golf
 Löpning
 Snabba promenader eller stavgång
 Simmning
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards