Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Samuel - 31 januari 2009 15:14

UFC 94 starts in 9h53m

Bara en total MMA nörd skulle veta sånt.. Men fan va gött det blir att se! GSP vs BJ sen co main event är grymt också. Jag har stora förhoppningar. Vettetusan vem som kommer vinna. Säger som alla andra.. Ska BJ vinna göra han det i de första ronderna via TKO eller submission. Går fighten alla 5 ronder vinner GSP på descision.

Av Samuel - 31 januari 2009 14:24

Gissa gärna.. Jag tog den är bilden i mitt kök för några minuter sen. Tycker den är ganska konstnärlig men inte avsiktligt.. Det är helt enkelt något som legat liite för länge. Nån som har en gissning?


Idag var det meningen att jag skulle gå ut med en jobbarkompis. Emma åkte till sina vänner i morse så det passade jättebra. Tyvärr ar kompisen nu ringt och berättat att han blivit sjuk och inte orkar gå ut..great =/


Det blir väl att försöka komma på något annat att göra helt enkelt. Har redan varit ute och solat mej på gården här utanför. Hade inte sett solen på 3-4 dagar innan idag så det var skönt :)


Nu ska jag laga lite käk. Om du (matte) läser det här slå en pling när du har rast.



Presentation

Omröstning

Vad tränar du helst?
 Styrketräning (generell)
 Bodybuilding
 Traditionell Kampsport
 MMA (mixed martial arts)
 Vanlig boxning, thai eller kickboxing
 Spinning
 Kettlebells
 Crossfit
 Friidrott
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Golf
 Löpning
 Snabba promenader eller stavgång
 Simmning
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards