Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Samuel - 15 januari 2009 07:38

Vaknade före klockan idag. Har vaknat en massa gånger inatt men gick upp strax före sju. Idag ska jag till arbetsförmedlingen. Tjohoo! Undrar vad jag ska få göra? Kanske bara vara med på ett gruppmöte eller kanske få lära mej att skriva cv?

Emma lovade att scanna in några av mina intyg idag, det känns bra att få det gjort. Har redan omdömmen från tidigare jobb (som ser bra ut),personligt brev meritlistor, betyg, bevis på examen med mera ordnat. Det här är väl sista grejjen.


Träningen igår gick bra. Tränade med min kompis på gymmet. Han är en 60 kilos kille som är ovanligt stark för sin kroppsvikt. Tar 145 kilo *12 reps i benpress och skapligt stark i alla övningar. Han tar fram det bästa i mig och jag känner att han sporrar mig.

På slutet av passet fick jag garva när min flickvän utmanade min kompis i rygglyft med vikt..Ja inte många som fått en utmaning i den övningen kan jag tänka.

Efter mycket spänning slutade utmaningen oavgjort mellan dem. De tog så många 25 och 5 kilos plattor de kunde lyfta och körde hårt. Det var riktigt kul att se. Tack för den boys and girls :P


ps: Glöm inte att Primetime St-Pierre vs Penn börjar gå idag. Ladda ned det hos din lokale fildelare.

Presentation

Omröstning

Vad tränar du helst?
 Styrketräning (generell)
 Bodybuilding
 Traditionell Kampsport
 MMA (mixed martial arts)
 Vanlig boxning, thai eller kickboxing
 Spinning
 Kettlebells
 Crossfit
 Friidrott
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Golf
 Löpning
 Snabba promenader eller stavgång
 Simmning
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards