Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Samuel - 21 januari 2009 16:22

Hänt flera bra saker det senaste dygnet.


Tjejen körde standup igår på Ego inför en ganska hård publik och vad jag har förstått rockade hon stället! Det var härligt att se henne så glad och nöjd när hon kom hem! Det förtjänar hon för att hon vågar satsa på vad hon drömmer om! Inte alla som vågar det :)


Pratade med chefen på jobbet idag och jag ska få ta över en halvtidstjänst (med möjlighet till lite mer arbete vid sidan om!)

Sååå för första gången har jag nu ett schema att följa med planerade arbetstider! Känns grymt bra att veta att man kommer få in pengar varje månad!

Phew :D

Av Samuel - 21 januari 2009 16:09

Körde ett ganska långt pass på lunchen idag med Mas. Fokus låg på att jobba igenom så mycket kroppsdelar vi kunde. I slutänden missade vi magen men det var väl ingen större förlust.


Kändes väldigt bra att få köra med honom då han har bra gymvana. Skönt att få passning!   Det resulterade i att jag kunde trycka på betydligt hårdare i många övningar än vanligt!

Fick även ordning på en benövning jag brukar dra mig för att köra.


Ett bra pass! Tack masen! 



Presentation

Omröstning

Vad tränar du helst?
 Styrketräning (generell)
 Bodybuilding
 Traditionell Kampsport
 MMA (mixed martial arts)
 Vanlig boxning, thai eller kickboxing
 Spinning
 Kettlebells
 Crossfit
 Friidrott
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Golf
 Löpning
 Snabba promenader eller stavgång
 Simmning
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards