Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Samuel - 24 januari 2009 21:53

Tänkte att det skulle räcka med att ta en dags vila (igår). Träna idag och vila söndag. Men uppenbarligen höll inte min kropp med mej. Mitt femte pass denna vecka blev riktigt segt. Kände att musklerna inte riktigt ville vakna. Uppvärmningen var riktigt dryg. Normalt brukar jag försöka värma upp hårt och få igång mej. Idag var det svårare än vanligt. Kände mej lite som en mumie på löpbandet.


Antagligen var jag inte den enda som var seg eller i alla fall lite ovan. När jag och Emma körde marklyft drog hon till något i ryggen och fick skapligt ont. Stackarn =/ Jag fortsatte och körde lite olika övningar men kom aldrig igång. Nästa vecka ska jag ta färre pass. Det är lite av en ovana för mig att köra för hårt trots att jag vet bättre. Men jag ska jobba på att träna smartare.


Resten av kvällen var mysig. När vi väl tagit oss hem i skitvädret köpte vi rejält med godis. Fixade burgare från Burger King och gick på bio. Vi kollade på Australia. En bra film men faaaan va lång den var. 2:45 minuter. Kändes som två filmer.


Nu ska jag sjunka ihop i soffan. Dricka lite kaffe och bara slappa. I morgon är det fightingkväll hos matte. Vi killar ska softa och kolla på världens bästa fighters spöa på varandra på tv. Its gonna rock :)

Presentation

Omröstning

Vad tränar du helst?
 Styrketräning (generell)
 Bodybuilding
 Traditionell Kampsport
 MMA (mixed martial arts)
 Vanlig boxning, thai eller kickboxing
 Spinning
 Kettlebells
 Crossfit
 Friidrott
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Golf
 Löpning
 Snabba promenader eller stavgång
 Simmning
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards