Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Samuel - 14 januari 2009 15:44

Enligt tidningarna har nu den mytomspunne Ghostrider (som körde streckan uppsala - stockholm på 15 minuter) avslöjats.


Meeeen enligt svensk lag räcker det inte att han tagit av sig hjälmen medan videokameran spelat in "Vi kan inte veta att det säkert är samma person på filmen".


Så jag ger min <3 till Polisen. Man får tycka vad man vill om föraren och det moraliska i att köra som han gör. Men visst är det skoj att kolla på :P


  http://www.youtube.com/watch?v=IrYk2FylxfY



Av Samuel - 14 januari 2009 14:57

Här har du boken jag snackade om. Mycket rent rehab men det är kanske det du behöver?


För övrigt är jag klar med anställningsintervjun nu. Utan att gå in på detaljer kändes det ganska bra. Det fanns inget färdigt jobb de sökte personal till. Snarare var det så att de hade 15 st arbetsplatser och jag kunde få jobb på någon av dem - när behovet dök upp. Bad dem att höra av sej inom en vecka oavsett.



Av Samuel - 14 januari 2009 09:36

Så nu sitter man här. Istället för morgongröt blir det ostmackor och kaffe. Gärna med mycket smör. Skulle jag haft en påse godis inom räckhåll skulle jag´äta den med.


Ja det handlar om tröstätande. Eller nervositetsätande. Har en jobbintervju idag.


Läste en intressant artikel om sockerberoende på mas blogg:http://mas.bloggagratis.se/#1282344


Vad jag antar händer i kroppen just nu är att den vill ha snabb energi och få upp blodsockret. Mer snabbt blodsocker och lätt nedbrytbara födoämnen = mer lycka i enkel form.


Dessutom har jag en jäkla träningsverk idag´efter att ha jobbat mitsar på Combát Academy - Min nödlösning när jag missade bussen till Stockholm Kickboxing. De hade jäkligt speciella tränare där dessutom. Lite som att gå tillbaka 10 år i tiden när filmen blodsport var kung. Ganska stor avsaknad av pedagogik men desstå mer övningar för att härda. Härda magen genom att bli sparkad eller köra FYS tills deltagarna kräks.

Ganska härligt, om man är dragen till sånt.


Nu ska jag plugga min starka och svaga sidor inför jobbintervjun. Puss

Presentation

Omröstning

Vad tränar du helst?
 Styrketräning (generell)
 Bodybuilding
 Traditionell Kampsport
 MMA (mixed martial arts)
 Vanlig boxning, thai eller kickboxing
 Spinning
 Kettlebells
 Crossfit
 Friidrott
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Golf
 Löpning
 Snabba promenader eller stavgång
 Simmning
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards